Bemutatkozás-féle

 2014.06.28. 15:05

Komoróczki Dóri vagyok, két gyermek édesanyja. Tordason élünk.

Művelődésszervezőként diplomáztam, mellette pedig szövő-oktató, népi játszóház vezető, kiadványszerkesztő, számítástechnikai programozó OKJ-s szakmákból vizsgáztam, jógaoktatónak tanultam. Jelenleg a TF-re járok, OKJ-s keretek között végzem a sportedző tanfolyamot. Hatodik éve vagyok itthon a gyerekekkel, és – ahogy időm engedi – szövő tanfolyamot, jógaórákat tartok a Teremtőkertben. Tanultam gitározni és szeretnék zongorán játszani. A természetjárás, túrázás szeretetét a szüleim oltották belém, a kertészkedést a nagyszüleim. Az élet szeretete pedig csak úgy jött, mindenhonnan.

És szeretnék egy tanuló csoportot létrehozni, főként olyan gyerekeknek, akik a 2015 őszén lesznek tankötelesek. Iskolát otthon... Hogy miért pattant ki ez az ötlet a fejemből, mik vezéreltek, arról szól ez a blog. Kérlek, keress meg, ha szívesen részt vennél ebben a folyamatban.

Írj ide: komodorka@hotmail.com

süti beállítások módosítása